Nuottivaaran Hunaja 

lahihunajaa.com 

Nuottivaaran Hunaja on toiminut yli kaksikymmentä vuotta. Yrityksen hunaja voitti ”paras hunaja” -kilpailun.

Verkkosivuilla julkaistaan mm.
– Uusi visuaalinen ilme, värimaailma.
– Yrityslogo, graafinen elementti.
– Käyntikortti.
– Pelasta pörriäinen -kampanja
mustan mehiläisen suojelutyöhön.

lahihunajaa.com -prosessi
> Domainnimen ideointi ja varaus >  Verkkohotellin valinta ja ostaminen > Wordpressin asennus > Teeman ja layoutin valinta ja asennus > Lisäosien valinta ja asennus >  Käyttöliittymäsuunnittelu > Sivujen rakentaminen >  Kuvavalinnat ja -käsittelyt >  Tekstituotanto >  Lomakkeet > Graafiset elementit > Sähköpostit > Testaukset >  Korjaukset ja muutokset > Hakukoneoptimoinnit > Julkaiseminen

Verkkosivujen tavoitteet

Saatavuuden parantaminen. Verkkomyynti. Jälleenmyyjille myymälämainontaan materiaalit.

Tietoisuuden lisääminen yrityksestä ja sen tuotteista. Kohderyhmänä lähialueen kuluttajat sekä lähiruoan myyjät.

Suojelutyön tukeminen mustan mehiläisen puolesta. Varainhankintakanava uhanalaiselle lajille, viestintäkanavana kaikille suomalaisille.

Nuottivaaran Hunaja

Yritys on perustettu vuonna 1999. Sen omistaa Jorma Taipaleenmäki. Toiminta-ajatuksena on tuottaa puhdasta lähiruokaa ja edistää uhanalaisen mustan mehiläisen suojelutyötä. Hunaja kerätään ja myydään lähialueelle.